Saturday, March 24, 2007

Distorsiune...


Ce am observat... nu acum. Poate dintotdeauna. Majoritatea oamenilor prefera sa spuna ce le-ar placea. Ce le-ar placea sa auda, sa simta, sa gandeasca, sa aiba... Ceea ce si-ar dori ei pentru ei. Si daca nu au... doresc ca ceilalti sa stie ca au.
Un alt mod de a ascunde.
Si se lasa acaparati de ceea ce ei insusi spun, astfel ajungand sa se amageasca. Chiar ei ajung sa creda ca au.
Poate daca am ajunge sa ii cunoastem mai bine...Sau poate daca ei ar ajunge sa se cunoasca mai bine...Si in loc sa spuna ca au ceea ce nu au, mai degraba sa simta ceea ce si-ar dori...Poate ar avea. Cine stie?
Dar cu totii am realizat ca de multe ori adevarul impartasit iti poate face rau. Si ne-am dezvoltat aceasta capacitate de autoaparare, pe care fiecare o foloseste cu ce mijloace are.

Distorsiune...Si celalalt va crede oricum ceea ce i-ar placea sa creada.

Dau o noua forma adevarului rostit. Forma pe care eu o doresc.
Si iti impartasesc ceea ce mi-as dori ca tu sa auzi. Iar tu vei crede, pentru ca eu nu doresc ca tu sa crezi altceva. Si voi face ca acest lucru sa se intample. Dar inainte de toate...eu voi crede; si voi simti, si voi gandi...
Voi fi totuna cu ceea ce rostesc.
Sta in puterea mea!!!

1 comment:

moridichiu said...
This comment has been removed by the author.