Thursday, January 04, 2007

Si sarbatorile...


Goana dupa sarbatori...goana dupa cadouri...Aici ai optiuni, aici trebuie sa alegi.
Alegi cui ii faci cadou, cui nu-i faci...Ca orice alegere, presupune si renuntari. Alegi ce sa oferi, ce sa nu oferi. E oare mai simplu sa elimini?
Alegi cu cine sa-ti petreci sarbatorile. Alegi cu cine sa nu ti le petreci. Alegi la cine sa te gandesti in acele mommente, si nu e intotdeauna una din persoanele de langa tine... Alegi in fiecare zi. Dar ne-am obisnuit sa amplificam totul in preajma sarbatorilor.
Alegi cui ii urezi "La Multi Ani". Uneori ceilalti aleg pentru tine, desi parca in acele momente ai uitat tot ce a fost si nu ti-a placut.
Dar parca toate frustrarile, toate lipsurile si totodata toate bucuriile se aduna laolalta in acele momente.
Mi-am constientizat fiecare sentiment in parte si cred ca, cel putin pentru un moment, n-am mai simtit.
Am ales si eu, ca toti ceilalti. Mi-am dat seama apoi ca puteam alege cu totul altceva...aveam ce.
Mi-am dat seama si de ce am ales asta. Toate neplacerile din timpul anului am incercat sa le indepartez in doar cateva zile. Mi-am dat seama si ca substitutul nu e totuna cu originalul. Dar eu stiam asta. Pe cine incercam oare sa mint?
Am urmat si eu ritualul...analiza anului ce a trecut, planuri pentru noul an. Foarte sumar. M-am intrebat de ce o fac...Si...doar pentru ca asa se face si doar pentru ca am incercat sa simt cumva din spiritul clopoteilor ce au incetat sa se auda.
Adevarul e ca am ales sa nu fac nimic deosebit in acea seara. Fara pareri de rau...doar o imensa bucurie ca a trecut. Nu ca a mai trecut un an, ci ca a trecut acea noapte dintre ani.
Cred ca imi plac rezultatele si nu procesul prin care se ajunge la ele. Si poate prin asta pierd...apropo de filmul ala "Click".
Desi e cam tarziu, iti urez un "La Multi Ani!". Nu ma intreba daca il spun pentru ca trebuie spus. Si nu te simti ofensat daca nu e raspunsul pe care ti l-ai dorit.

No comments: