Saturday, July 19, 2008

Lost


Pierduta in ganduri. Pierduta in mintea-mi tulbure de multe ori.
Pierduta printre atatia oamenii care habar nu au pe unde ratacesc.
Pierduta in gandurile tale uitate care revin cand mai zbarnaie telefonul.
Pierduta intr-un oras prea mare pentru a ma regasi pe mine si prea mic pentru visurile mele.
Pierduta intr-un birou plin cu hartii, in zumzetul colegilor, al clientilor...
Pierduta intr-o camera mica si goala... tot nu ma regasesc.
Pierduta in tacerea ta, un simplu trecator care nici macar monologul sufletului meu apasat nu mai aude.
Pierduta in sansele care au trecut pe langa mine, prin mine si eu nu le-am vazut.
Pierduta in vacante neavute sau ratate, in melodii ce ma duc in vacanta mult asteptata, in dimineti timpurii si obosite, in agitatia inceata...
De ma voi regasi, unde voi fi?
De ce nu ai strigat suficient de tare? Poate asa te-as fi auzit si eu.
De ce nu m-ai lovit cu putere? Poate asa te-as fi vazut...
De ce doar ai trecut? Unde te grabeai de un popas ti-ar fi intarziat sosirea?
...
Gresesc atat de mult! Dar nu e nimeni care sa-mi spuna sa ma opresc. Nu ma cearta nimeni. Si nu ma invata ca nu asta e calea pe care trebuia sa pasesc. Nu e nimeni care sa-mi spuna ca se poate si altfel. Nu e nimeni care sa-mi dea parul dupa ureche atunci cand imi intra in ochi. Nu e nimeni care sa ma intrebe daca mi-e bine sau daca sunt fericita.
Nu e nimeni care sa caute fericirea cu mine, care sa fie fericit cu mine.
Nu e nimeni care sa ma invite pe o patura, in miez de noapte, pentru a mai privi stelele si pentru a ne bucura de atingerea suava a vantului.
Nu e nimeni care sa ma faca sa rosesc, sau sa rad, sau sa plang.
Nu e nimeni care sa-mi arate ca traiesc!

1 comment:

Anonymous said...

Te cert eu... te cert mereu si imi doresc sa te trezesti din tristetea asata cumplita care te va imbatrani fara ca macar sa simti! Te vei trezi intr-o dimineata si te vei privi in oglinda si vei fi ingozita de cruda asemanare dintre mine si tine! Trezeste-te, te rog!!! Nu astepta sa fie prea tarziu! Aluneci usor imbatata de parfumul unei povesti si te pierzi incet in imagini distorsinate, realitatea asta iti suge toate visele, toata energie, tineretea... opreste-te!!! Priveste-ma si apoi vei sti pe ce drum trebuie sa mergi!
doar un gand...