Wednesday, June 29, 2011

Sei fortunata!!!!

Te-ai intrebat vreodata daca esti norocos sau in ce masura iti bate norocul la usa? Ti-ai spus de multe ori ca mereu pierzi sau ca te ocoleste norocul sau ca esti ghinionist? Cred ca da. Eu am facut asta de multe ori. Nu am castigat niciodata la o promotie sau ceva de genul. Nu sunt o impatimita, dar mi-am incercat norocul.
Norocul.... il cautam zilnic din momentul in care ne trezim dimineata si pana seara cand ne intoarcem la somn, il cautam si in somn... Norocul este numele pe care il dam vietii insasi. Iti doresti sa ai norocul sa auzi telefonul dimineata, sa nu intarzii la serviciu, sa ai o zi buna, sa nu te doara capul, sa nu te certi cu seful, sau cu un client sau cu iubitul/iubita, iti doresti sa nu versi cafeaua pe camasa cea alba sau poate sa gasesti un loc in parcarea mereu aglomerata.... iti doresti sa dormi bine, sa nu visezi urat, sa nu te trezesti peste noapte...
Mereu cautam norocul.
Am spus mereu ca sunt ghinionista. Chiar mereu. Doua cuvinte mi-au schimbat efectiv perceptia asupra norocului. Doar doua cuvinte. Cautam ceva intr-un supermarket, dimineata fiind, intreb o angajata si dupa ce cauta bine o aud spunand: "sei fortunata" (esti norocoasa). M-a pus pe ganduri.
Toti auzim cuvintele astea, evident nu zilnic, dar toti suntem norocosi si toti avem parte si de ghinioane mai mari sau mai mici. Dupa cum se spune - castigi pe o parte si dai pe alta sau ca roata se intoarce sau ca Dumnezeu nu-ti da mai mult decat poti duce.
Nu exista noroc si ghinion. Nu exista oameni norocosi si oameni ghinionisti. Exista doar viata si intamplarile care dau forma si sens vietii. Exista echilibru.
Nu-i asa ca ne-am plictisi daca n-ar fi obstacole? Si nu am ajunge in prag de nebunie daca totul ar fi absolut roz?
Suntem norocosi cu totii pentru ca suntem aici vii si avem inca posibilitatea de a identifica si de a crea oportunitati.

2 comments:

Anonymous said...

Norocul asta il mai face si omul cu manuta lui... :D. Problema nu e norocul, ci echilibrul interior, forta cu care cerem Universului. Mereu avem exact ceea ce ii cerem. Cine spunea ca viata e simpla si noi o complicam, mare dreptate avea! Daca am reusi sa fim pozitivi all the time, atunci am primi exact ceea ce atitudinea noastra emana! So... think in pink!

Doar
un GAND!

alexa said...

Be pink!!!! :)